Tisztelt Vásárló!

Kérjük  mielőtt felveszi Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot olvassa át a Gyakran Ismételt Kérdéseket mivel lehetséges, hogy az Ön kérdésére is választ kap!
Gratulálunk, hogy az Áruplázán vásárol! Hiszünk abban, hogy az általunk forgalmazott Termékeink kedvező áron színesítik és kényelmessé teszik otthonát. Árupláza- A legjobb árak Ásza
Az alábbiakban összegyűjtöttük Önnek az ismétlődő kérdéseket vásárlóink köréből.

Kérjük amennyiben nem kap választ az Ön kérdésére vegye fel velünk a kapcsolatot az Ügyfélszolgálat menü pont alatt.

 

  1. Csak bankkártyával lehet fizetni a termékekért az oldalon?

Igen! Kedvező termék és szállítási Áraink megtartásához az általunk forgalmazott termékkategóriákra nem tudunk utánvétes fizetési lehetőséget biztosítani. Köszönjük megértésüket és bizalmukat.

  1. Naponta frissül a termék készlet és a termékek ára?

Igen! Termékkínálatunk naponta frissül, illetve a termékek ára is.

  1. Megérkezett a termék, kibontottam és a fele termék hiányzik! Hol a csomagom?

Terméke valószínűleg több dobozból áll és a csomagfutár szolgálat raktárába nem egyszerre érkezik meg ezért lehetséges, hogy a többi része a csomagjának az elkövetkezendő 1-2 munkanapon fog megérkezni. Köszönjük türelmét és bizalmát.

  1. Telefonon el lehet érni az Árupláza munkatársait?

Igen! Kérjük töltse ki a Ügyfélszolgálat menü pont alatti kapcsolat felvételi lapot és amennyiben telefonon szeretne egyeztetni a kérdéséről, kérésére munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot telefonon.

  1. Sürgősen szeretnék a kiválasztott termékhez jutni! Esetleg van készleten belőlle, illetve személyesen át tudom venni valahol?

Sajnos nem! termékeinkhez személyes átvételi pontot nem tudunk biztosítani, illetve termékeink külföldről érkeznek és minden esetben érvényes a 5-9 munkanapos szállítás. Köszönjük türelmét és bizalmát!

  1. Hibás és sérül illetve elégedetlennek vélt Termékek cseréjére és visszaküldésére miként van lehetőségem?

A törvény által előírt 14 napos visszaküldési lehetőséggel természetesen Ön is tud élni a nálunk vásárolt termékekre.

Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az Ügyfélszolgálat menü pont alatt és munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

  1. Nem ismerem a Barion fizető felületét egyáltalán biztonságos e a bankkártyás fizetés ezáltal?

Természetesen! A Barion Tevékenységét a Magyar Nemzeti Bank engedélyével végzi, és az Európai Gazdasági Térségbe tartozó ügyfeleket szolgál ki határon átnyúló szolgáltatással. Meggyőződni erről személyesen a www.barion.hu weboldalon tud.

A Barion fizetéskor felajánlja Ön számára az Ingyenes regisztrációt, hogy amikor Ön az interneten legközelebb a Barionnal szeretne fizetni egyszerűbben kezelhesse fizetését, de a REGISZTRÁCIÓ NEM KÖTELEZŐ. Tehát regisztráció nélkül is kitudja fizetni a terméket.

  1. Valamiért nem tudom kifizetni a terméket a Barion oldalán mit tudok tenni?

Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a Ügyfélszolgálat menüpont alatt és munkatársunk felkeresi Önt, hogy le ellenőrizzék együtt miért nem működik a felület.

Kedves Vásárlónk!

Kérjük panaszát, kérését az alábbi mezők kitöltése segítségével juttassa el hozzánk.
Ezen a módon garantáljuk, hogy munkatársaink egy munkanapon belül megvizsgálják az ön kérdését/kérését és felveszik önnel a kapcsolatot.